عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 9 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

تولد مامان سحر مبارک،هپی مپی

1395/11/18 17:25
638 بازدید
اشتراک گذاری

زاد روزم

 

روز تولدم

 

۱۷بهمن ماه

 

مبارک

 

 

اونم به وسعت۲۰سالگی

 

 

 

الهه عزیزم خیلی ممنون واقعا شگفت زده شدم...

 

پسندها (3)

نظرات (9)

غزلی
18 بهمن 95 20:35
سلام‌نازنینم نجمه سادات جوووونم شناختی منو وای نی نی دار شدی پسر دار شدی عسل دلم آقا احمد رضا خواهری تولدتم مبارک کلی گشتم‌پیدات کردم دوست دارم نفسم
مامان نجمه سادات
پاسخ
واااااااای غزلی منووووو عزیزکم خوبی؟فداتشم چقد دلتنگت بودم نمیدونستم چطور پیدات کنم... اره پسرم سید احمدرضا دوقلوهات چطورن؟عکسشونو بدع که دارم میمیرم براشون
غزلی
18 بهمن 95 21:42
این پیغامم خصوصیه
مامان نجمه سادات
پاسخ
خواهری اون ادرسی که دادی پیدا نشد که
الهه
19 بهمن 95 8:01
سلام اجی خوبی حواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم بازم تولدت مبارک اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
خیلی ممنون الهه خانومی
الهه
19 بهمن 95 9:09
راستی اجی یادته بهت گفتم واسه پسرت یه گهواره بخر بعدا بخری شاید یه کم طول بکشه که پسرت به گهواره عادت کنه اجی درسته پسرت بزرگ شده اما زودتر براش گهواره بخری بهتره فقط موقع شیر دادن بغلش کن و بهش شیر بده وقتی خوابید یه کم صبر کن خوابش سنگین بشه بعد بزار تو گهواره اجی اینجوری خیلی بهتره
مامان نجمه سادات
پاسخ
الهه جان براش خریده بودم چن وقت پیش جمعش کردم آخه هی از توش می پرید بیرون خطرناک بود دیگه
غزلی
19 بهمن 95 12:13
خواهری رسید
غزلی
19 بهمن 95 12:14
رسید
محجوب بانو
24 بهمن 95 21:15
عزیزم انشالله 120ساله بشی
الهه
26 بهمن 95 15:35
سلام اجی خوبی تولد پسرتو تبریک میگم اجی ان شاءالله که همیشه شاد و خندون باشی اجی تونستی ازش عکس بزار فقط دو بار ازش عکس گذاشتی
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه جون بازم معرفت شما.... باشه ان شاالله ازش عکس میزارم
تنها امیدم خدا
2 اردیبهشت 96 13:57
تولدت مبارک آبجی جون ان شاالله 120ساله بشی عمر باعزت و طولانی درکنار خاواده
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنون بانوی مهربون