عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب و پایان ۲۵ سالگی

1400/12/1 21:42
522 بازدید
اشتراک گذاری
✍️ ارسال مطلب و عکس در وبلاگ

تولد ۲۵ سالگی...

چقد امسال حال دلم یجور دیگس
چقد خداروشاکرم بخاطر داشتنتون
بخاطر اینکه خانوادم ۵ نفره س
میگه چی ارزو کردی وقتی شمع ها رو فوت کردی؟
میگم دعا کردم از کدوم از بچه ها ۲۵ نتیجه داشتم باشم
ان شاءالله
شمام دعا کنید مرگمون در راه حق باشه
الهه عزیزم بیادت بودم و هستم ⁦️⁩

محجوب بانو

به امید اتفاقای خوب

...بولایة مولانا امیرالمومنین
۱۷ بهمن سنه یکهزار و چهارصد
پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸🌸محجوب بانو 💖 آقا ســید🌸
7 دی 01 2:56
سلام عزيز دلم خوبي خواهر قشنگم بچه هاي قشنگت خوبن  عزيزدل خواهر ببخش دير اومدم وبت  تولدت مبارم باشه عزيزم هرچند خيلي ديره 😅 مرسي كه به يادم بودي هميشه برام دعا كن خواهري الهي به آرزوهاي قشنگت برسي 🌷❤️💗😘
الهه
16 بهمن 01 16:15
سلام اجی خوبی منم الهه تولدت فرداس ولی افتاده وفات حضرت زینب گفتم شاید بد باشه فردا تبریک بگم گفتم امروز بگم تولدت پیشاپیش مبارک ان شاءالله همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی و سایه خودت و شوهرت همیشه بالا سر بچه هات باشه و داماد و عروسی شونو ببینی و یه روز با کلی نوه و نتیجه تولدتو جشن بگیری بازم تولدت مبارک 
الهه
1 فروردین 02 17:44
سلام اجی خوبی عیدت مبارک ان شاءالله سال خوبی رو شروع کنی و همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی و به همه ارزوهات برسی و سایه خانواده ات همیشه بالا سرت باشه بازم عیدت مبارک