عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 27 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

آخرین پست ۹۵

1395/12/26 8:03
437 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله

 

 

انقد سرم شلوغه باور کنید نمیرسم بیام و بنویسم فقط میام مطالب شما دوستان بزرگوار که به ما لطف دارین رو میخونم.

 

 

امروز دخترم دو سال و نه ماه و دوازده روزشه و داداشش سید احمدرضا سیزده ماه س،خیلی زود گذشت محجوب مهربونم می گفت :چقد زوووووووووود گذشت این یکسال...برای من زودتر از یک پلک برهم زدنی گذشت.امروز۲۶بهمن ۹۵اینم از به نفس افتادن ثانیه ها در سال ۹۵،این سالم با تمام خوبیا و بدیاش،تلخ و شیرینش،پستی و بلندیش،خنده و گریش،داره تموم میشه مهم منو توئیم که باید به فکر عمیق فرو بریم غافل بشیم از ساعت و به این فکر کنیم ایا قرار نیست با لحظه سال تحویل مثل ماهی گلی تُنگ سفره ۷سین ماهم دلمون بی قرار بشه و یه تحولی در خودمون ایجاد گنیم؟

 

 

 

گاهی با خودم فکر میکنم کاش می شد وقت سال تحویل با صدای توپ،پوست منم ترک برداره و مثل پروانه از پیله رها بشم،و یه *من*دیگه بشم!

.

.

.

.

.

این نفسای آخر سال رو داریم میریم به شهر و دیارمون،دعا میکنم برای تک تکتون که عاقبت بخیر باشید و خدا اولاد صالح و سالم بهتون عنایت کنه و دل خوش و سفره پر روزی

.

.

.

دلتون خوش√

لبتون خندون√

نفستون چاق√

غماتون گوربه گور√

اشک شوقتون جاری√

 

و در اخر...سایه هیچ پدر و مادری در دنیا از سر بچه هاش کم نشه(آمین)

پسندها (3)

نظرات (5)

الهه
27 اسفند 95 11:05
سلام اجی خوبی منم عید و سال جدید رو پیشاپیش بهت تبریک میگم اجی چه زود گذشت واقعا همین دیروز بود که پسرت به دنیا اومد عیدت پیشاپیش مبارک باشه اجی ان شاءالله که سال خیلی خوبی رو شروع کنی و همیشه کنار خانواده ات شاد و سلامت و موفق و خندون و خوشبخت و سربلند باشی اجی ان شاءالله که به سلامت بری پیش خانواده ات و به سلامت برگردی اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام بر الهه خانوم گل ممنون دخترخوب منم بهت تبریک میگم خیلی زود گذشت...... ممنون از دعاهای خیرت مهربون
محجوب بانو
15 فروردین 96 1:07
تنها خداست که میداند “بهترین” در زندگیت چگونه معنا میشود! من در سال نو آن بهترین را برایت آرزو میکنم. نوروزت مبارک
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام بر بهتریت مادر دنیا نوروز شما و خانواده ی محترم ،گل دختر جان نیز مبارک
الهه
30 فروردین 96 10:43
سلام اجی خوبی فردا و 1 اپم اجی هر وقت فرصتشو داشتی بهم سر بزن اجی ممنونم
تنها امیدم خدا
2 اردیبهشت 96 14:00
سلام خواهر جون چ دعا های قشنگی کردی،ان شاالله ک تو هم سال خوبی داشته باشی یادت نره ب منم سر بزنی
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام،در حق شمام ویژه دعا کردم
الهه
25 اردیبهشت 96 7:31
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن اجی ممنونم