عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-۴۴

1395/10/27 16:34
779 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کلاهشو خودم بافتم همین چن شبه پیش

 

 

نمیذاره عکس بگیرم گوشیو میخواد

 

 

دوست دارم‌عزیز ترینم 

 

 

 

 

پسندها (6)

نظرات (11)

الهه
28 دی 95 7:38
سلام اجی خوبی چه ناز و خوشگل شده دخترت اجی عکس پسرتم میذاشتی اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
چشات اوجل میبینه
الهه
28 دی 95 13:04
اجی راستی تو تولدت کی هست
مامان نجمه سادات
پاسخ
۱۷بهمن عزیزم
الهه
29 دی 95 9:22
سلام اجی خوبی بله بله ۱۷ بهمن متوجه ام اجی پسرت هنوز ساکت و ارومه؟!؟ امیرحسینم بد نیست اجی میشینه چهار دست و پا میره صدا در میاره اما بد قلق شده قلقش دست مامانشه بغل منم موقع هایی میخوابه که خیلی خوابش میاد البته اخرین بار ۴ روز پیش بود که ابجیم اومد خونه مون امیرحسین خواب بود یه لحظه کم بود بیدار بشه بغلش کردم خوابوندمش پسر تو هم بد قلقه اجی؟؟؟
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه خانوم عاره الحمدلله همچنان آرومه بد قلق که عرض شود بغل هیچکس نمیخوابه بجز من
الهه
29 دی 95 15:09
امیرحسینم همینطوره اجی یعنی ارومه اجی امیرحسینم کمتر میشه بغل بخوابه اجی یه تخت کوچولو بگیر واسه پسرت اجی ان شاءالله که بتونی این عادتش رو ترک بدی اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
اخ عاره درست میگی یکم بزرگ تر بشه حتما
الهه
29 دی 95 15:49
ان شاءالله اجی
الهه
30 دی 95 9:23
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه جون حتما
مامان و بابایی دخمل بلا
30 دی 95 19:53
چه اسم زیبایی داره کوچولوتون , من عاشق اسم نجمه ساداتم
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام خواهر گل تولد فاطمه جونم مبارک ایشالا تولد۱۰۰سالگیشو جشن بگیری
تنها امیدم خدا
1 بهمن 95 14:50
سلام خواهر جون . . . . آفرین چ قشنگ بافتی ...و چ ب دخمل نازت میاد این کلاه(ماشاالله) . . . . یادت نره ب من سر بزنی...منتظرم
مامان نجمه سادات
پاسخ
خواهری شمام شروع کن بباف که نی نی شمام ازین خوجل موجلا داشته باشه
mhr3A
2 بهمن 95 21:22
وب متفاوت و زيبايي دارين خيلي خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم باعث افتخاره شما هم به من سر بزنيد خيلي ممنون
الهه
16 بهمن 95 7:57
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم
الهه
17 بهمن 95 14:37
سلام اجی خوبی تولدت مبارک عزیزم ان شاءالله که همیشه شاد و سلامت و موفق و خندون و سلامت و خوشبخت باشی کنار خانواده ات اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
دست گلت درد نکنه عزیزم ان شاالله عمر با برکت نصیبت بشه