عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 6 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 8 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-43

1395/10/24 17:01
307 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله نور.

 

بالاخره وقت شد که بیام...دارم بهترین روزای عمرم رو سپری میکنم زندکی با دوتا فرشته ... نجمه سادات عین ماه میمونه دیگه جمله هاشو کامل میگه و کلمات و بهتر تلفظ میکنه با هربار حرف زدنش دلم غنج میره که بچلونمش ولی حیفم میاد...حس میکنم یه رایطه بینمونه که خیلی فراتر از مادر دختریچشمکشاید دو تا دوست باشیم...نجمه سادات همون دختر کوچولو ِ تو رویاهامه که همیشه باهام همصحبت بود.یه همصحبت دلنشین که کلی حال دلمو خوب میکنه ، ازون دخترایی که اگه خدا بخواد در رحمتشو برات باز کنه 100 تا هم بده کمهبغل...یه حس فوقلاده عجیب بیمونه مثل اینکه سالهاست همدیگه رو میشناسیم مثل اینکه تمام ین چن سال فقط با نگاه بهمدیگه حرف زدیم و ارتباط برقرار کردیم

.

.

.

حق مطلب ادا نمیشه...

 

.

.

دخترک خونه ما همیشه باداداشش بازی میکنه

هرموقع عمه صفورا میاد خونمون و زنگ در رو میزنه میدوه میره سمت در عو میگه عمه صیفورا الان در عو باز میکنم وایساآرامو عمه جان همون پشت در ریسه میره از این شیرینی زبونی دخترکم...

 

هرشب قبل از خواب میگه امام زمان شب بخیر و سوره توحید و شعد یه دل دارم حیدری و پیامبرم محمد بدون کمک من میخونه

 

الحمدلله.

.

.

صب که بیدار میشه میاد دنبالم میگرده و میگه مامان صب بخیرعینک

 

من فدای این شیرین زبونیا برم

 

یه مدت که خود به خود میگفت بریم امام رضا ...الانم هر گنبد فیروزه ای میبینه میگه امام زمان ِ

.

.

وقت اذانم به باباش میگه نماز جمعه بخونیمبوس

 

+داداشی بیدار شد برم و بیام بقیه رو تایپ میکنم

 

فعلا

 

پ.ن:نجمه خانوم عاشق مامانجونش ینی مامان من،و مامانجونش خیلی خیلی خیلی دوسش داره...

 

خدایا بحق تمام این لحظات پاک دوست داشتن،این حس رو،حس دختر داشتن عاشق بودن رو همه بچشن

 

 

آمین

 

پ.ن:الهه خواهری نیستیا!!!

مرضی جون کم پیدایی اما بنازمت خوب آپ ایکنی :)) 

 

محجوبی خواهری خوب شو دیگه...عسل بانو دخترک روزی وبتو میخونه،بیا و بنویس....زینب بانو تبریک بخاطر حضور کوثر جان،شمیم جان دلم روشن،فافا خانومی قدم سپهر مبارک،مادر بالقوه :))، سوری جون با پسرت عشقبازی می کنیا :) و سایر دوستان

پسندها (2)

نظرات (2)

الهه
28 دی 95 7:36
سلام اجی خوبی اوخی چقدر بهش میاد شال و کلاه گردن اجی دختر خیلی خوبه خدا به همه بده ان شاءالله من که همیشه هستم اجی خخخخخخخ
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام خواهر خانمی خیلی ممنون عزیزم ان شاالله همیشه باشی
تنها امیدم خدا
1 بهمن 95 14:48
سلام خواهر جونی...خیلی خوشحالم ک خدا دو تا فرشته بهت داده(ماشاالله) ان شاالله همیشه همین جوری بمونن و سالم و عاقبت ب خیر بشن . . . . ان شاالله خدای مهربون از این فرشته ها نصیب منم بکنه(هم دخمل هم پسمل)
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام خانوم خوشکل ما امیدوارم حتما ازین وروجکا خدا بهت بده اونم ۷تا نه دو تا