عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

نجمه سادات به روایت عکس

1394/9/28 20:36
548 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.com

 

نجمه سادات13 روزه در بیمارستان برای ازمایش زردیمحبت

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

دخترم زیر دستگاه در 8 روزگی البته زردی 13

niniweblog.com

niniweblog.com

 

نجمه سادات 3 ماهه من وقتی که بابایی قم بودمحبت

niniweblog.com

niniweblog.com

 

نجمه سادات شده چلچراغ اولین سالگرد عروسی مامان و بابا در 4 ماهگیمحبتعمو و زن عمو و فاطیما هم خونمون بودنآرام

 

ادامه دارد...

niniweblog.com

پسندها (3)

نظرات (8)

الهه
29 آذر 94 11:41
سلام اجی خوبی ۶ روزه اپ کردی الان فهمیدم پست گذاشتی شرمنده اجی دیر متوجه شدم اخی دخترت زردی داشته اجی خداروشکر که خوب شده اجی ایشالله که پسرت زردی نگیره اجی پسردایی منم به دنیا اومد زردی داشت اجی داییم شیشه خرید همینی که بیمارستانا دارن پسرشو گذاشت اونجا لخت بودا خخخخخخخخ اجی چه نازه نجمه اجی از طرف من بوسش کن اجی اجی میدونم واسه تبریک گفتن شب یلدا زوده ولی خوب من عادت دارم زود تبریک بگم اجی شب یلدارو بهت تبریک میگم اجی ایشالله که همیشه سلامت و موفق و شاد و خوشحال و خندون و خوشبخت باشی اجی و امیدوارم که خنده رو لب هات همیشه موندگار باشه اجی امیدوارم که این روز عزیز بهت خوش بگذره
الهه
29 آذر 94 18:34
اجی راستی عکسارو با چه برنامه ای درست کردی
مامان نجمه سادات
پاسخ
الهه جون از اینجا http://www.loonapix.com/
الهه
29 آذر 94 20:12
ممنونم اجی خیلی ممنونم جبران میکنم انشالله
عسل
1 دی 94 20:22
الهی من فداش بشم یک پارچه جواهره این دختر! ببین چه لبای غنچه ای داره! چه چشمان گیرایی داره. خدا حفظش کنه خواهری میشه لطفاً بین دو ابروی زیبا و کمونیش رو از طرف من بوس کنی
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنون خواهری سلامت بای عزیزم چشم
الهه
3 دی 94 16:09
سلام اجی خوبی من سایتو رفتم اجی ولی فکر کنم با گوشی مشکل داره چون من با گوشی اجیم میام اینجا نت خودم قطعه
الهه
19 دی 94 10:54
سلام اجی خوبی نظرتو تایید کردم اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنون الهه جونفکر کنم بخاطر درسا نمیتونی بیای اپ کنی وبت رو
الهه
19 دی 94 15:51
من درسمو ول کردم اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
الهه؟مگه میشه؟مگه داریم دختر؟
مامانیه جوجو
13 بهمن 94 17:34
سلام عزیزم ممنون بابت راهنماییت چ دخمل خوشگلی خدا حفظش کنه نی نی دومی جنسیتش چیه؟؟