عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 15 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-36

1394/10/19 15:54
302 بازدید
اشتراک گذاری

بعد یه مدت وقت کردم بیام بنویسم.سلامniniweblog.com

عرض شود که...:این مدت به وبلاگ فاطمه زهرا خانوم و سلوا گل سر زدم خداروشکر مثل اینکه حالشون خوبه.بارداری خیلی سنگینم کرده ولی فرزم خداروشکر و میتونم با وجود درد ها کارا رو خودم انجام بدم.من و نجمه سادات عزیزم سرماخوردیم که نجمه عشق مامان دو تا امپول زد که خداروشکر سریع حالش خوب کرد و فقط یه مقدار اب ریزش بینی داره.من هم که سرفه های بدی میکنم که با مصرف دارو فایده ای نداشته در حالیکه همه داروهایی که دکتر برام تجویز کرده همه کدئین دار هستن ...niniweblog.comکاش برای نی نی مشکل ساز نشه با اینکه دارو ها رو به دکتر خودمم نشون دادم و گفته مشکلی نیست ولی بازم میترسم.بابایی دخترم که مدام دارن از ما مراقبت میکنه هی لیمو شیرین و شلغم میارن و به زور به خورد ما میدن خدا خیرش بده.بعضی از مردا تو زندگی باعث آرامش میشن اصن خوده گل گاوزبون هستنniniweblog.com.سایشون از سرمون کم نشه.

 

 

 

+راستی نی نی وبلاگیا کی میدونه اگه کیست رو جفت باشه ماه 8 با وزن800 گرمی جنین مشکلی پیش میاد؟مدیونین اگه بخونین و بدونین و جواب ندینniniweblog.com

 

تا بعد که بازم از جال نجمه سادات عشقم بگم.

 

++داره بارون میباره شکر خدا

پسندها (5)

نظرات (19)

محجوب بانو♡♡آقاسید
19 دی 94 17:54
سلام عزیزم وااای سرما خوردگی خیلی خیلی بده انشالله هر چه زودتر خوب بشین خواهر آخی دخمل منم سرما خورده براش دعا کن خواهرم
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام بانو عزییییییییزم خوندم که گفتی براش اسپری میزنی ایشالا زودتر خوب بشه این ناگل
محجوب بانو♡♡آقاسید
19 دی 94 17:55
سرما خوردگی خر است
مامان نجمه سادات
پاسخ
سرماخوردگی دماغو و زشت است و قیافه ای همچو سران عربستان دارد.مثل اینکه از جیبوتی عبورید است.
دختــر بابا
19 دی 94 19:04
♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o♂ o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o آپــــــــــــــــــــــــم o♥♂o♥♂o♥♂o♥♂o نظر یادتون نره مرسی
الهه
20 دی 94 9:19
سلام اجی خوبی اخی سرماخوردی ایشالله زود خوب میشی اجی خداروشکر که نجمه هم خوب شده اجی والله در مورد سوالت تو نت بزنی شاید برات مطلب های زیادی بیاره
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنون الهه جون نه نجمه جونم هنوز بریزش و سرفه دارهدعا کن براش
الهه
20 دی 94 21:36
ایشالله خوب میشه اجی نگران نباش عزیزم در مورد نظر قبلیمم بگم اجی من اصلا علاقه به درس نداشتم و ندارم اجی به دلایلی درسو ول کردم اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنون اره ایشالا خوب بشه
الهه
21 دی 94 19:55
سلام اجی خوبی ببینم اجی مگه وبلاگ اجی پریا تقلبی بود نگو تقلبی بوده و همه چی دروغ بوده
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه جون بله عزیزم
الهه
23 دی 94 21:55
سلام اجی خوبی نه اجی اصلا امکان نداره مگه میشه دروغ گفته باشه پس اون عکس بارداریش اون ۴ تا کریرهایی که واسه ۴ قلوها خریده بود اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه جون مگه نیکو هم چپ و راست عکس ارنیکا و بقیه چیزا رو نمیذاشت؟ یا نمیدونم پادرا؟ میترسم خودمم تقلبی باشم
الهه
24 دی 94 17:22
سلام اجی خوبی ما که از کارهای پریا جون خبر نداریم اجی خدا خودش از کارهاش خبر داره اجی نظرتم تایید کردم ممنونم
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه خانوم گل اره تو درست میگی
الهه
24 دی 94 18:10
شرمنده ام نکن توروخدا اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
دشمنت شرمنده الهه خانوم
الهه
26 دی 94 9:16
سلام اجی خوبی اومدی برام نظر گذاشتی یکی دو روز پیش یکی تز دوستام نظرتو خوند همونی که تازه گذاشتی اونو میگم طفلکی فکر کرد منظور تو از نظرت خود دوستم بوده و منم بهش گفتم نه منظورت چیز دیگه ای بوده اجی راستی پسرتو چند اسفند به دنیا میاری
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه گلی اوووووووووو عجب دوست بی اعصابی داریاخخخخخ خوب شد نیومد کتکمون بزنه
الهه
26 دی 94 11:24
راستی اجی ۱ بهمن میخوام پست جدید بزارم اجی اسفند هم ۱۲ و ۲۵ و ۲۶ نت داشته باشم پست میزارم تو هم باید ۱ بهمن نظربارونم کنی خخخخخ شوخی کردم اجی یه دونه نظرم بزاری کافیه
مامان نجمه سادات
پاسخ
پسرک نیمه های اسفند دنیا میاد ایشالادعا کن مشکلی پیش نیاد +حتما بهت سر میزنم
الهه
26 دی 94 17:29
نه اجی بی اعصاب نیست اخه زیر نظر خودشم نظر داده بودی اجی ترسیده بود طفلک اجی اجی ایشالله که به سلامت به دنیا میاد و به سلامتم بغلش میکنی اجی سخته نه بعد از 1 سال که از به دنیا اوردن دخترت میگذره باز باردار شدی حالا خوبه از پا نیفتادی اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
خداروشکر که سوتفاهم برطرف شد ممنون واقعا محتاج دعای خیرتم سختی و شیرینی خودش داره
عسل
27 دی 94 9:02
الهی! جدی جدی نیمه اسفند به دنیا میاد؟ مبارک باشه عزیزدلم ان شاالله با سلامتی و خیریت هر دو تاتون
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام عسل خانوم ممنون که به وبمون سرزدی اگه خدا بخواد و نی نی شیطونی نباشه و عجله نکنهانشاالله بله
الهه
28 دی 94 17:41
سلام اجی خوبی ممنونم از نظرت عزیزم اذان داد الان و منم دعات کردم اجی ایشالله نی نیتو سلامت بغل میگیری اجی تو هم که از خداته من وبمو اپ میکنم پس باید زیاد برام نظر بزاریا اجی شوخی میکنما اجی خوب چیکار کنم دوست دارم نظرای پستم بالا بره دیگه
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه خانوم مرسی بابت دعاهات امیدوارم در حقمون اجابت بشه
marzi
28 دی 94 19:06
سلام سحر جون. خوبی خانم گل؟ دورت و کرت و میرت خوبن؟ ان شاالله سر دس خیری وریسی. خدا شفا وتون بده. بیشتر مواظب خوتون بو. او سواله هم جوابشه نونوم.
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام مرضی جونی خمو سلامت باشی ما هم خوبیم ممنون خیلی محتاج دعای خیرتم داااااای امپول ویتامین ب 12 فلجم کرده هر 3 شو یکی ونظروم نشیمن گاه سیم نویسه
الهه
29 دی 94 17:48
سلام اجی خوبی بیا وبم اجی نظرتو تایید کردم
الهه
30 دی 94 10:47
سلام اجی خوبی نظرتو تایید کردم عزیزم ببین وقتی بهم نظر میدی باید صفحه نظرامو باز بزاری تا من تایید کنم و نظرتو ببینی
مامان نجمه سادات
پاسخ
مرسی الهه جووووووون
مامان حلما
1 بهمن 94 1:39
پس کی اسفند میشه جوجه به دنیا بیاد عسلکم بهتر شدی راستی دیدی بچه چه جیگری هم هست خیلی خواستنیه بچه بیچاره شده بود ارنیکا
مامان نجمه سادات
پاسخ
وای اره خیلی دوست دارم زودتر اسفند برسه خدارو شکر اره بهترم مامان حلما جون دیدی؟اصناااااااااااااااااااااااااااااا ادم میمونه چی بگه دختره چقد نازه بیچاره ارنیکا
نادیا و نرگس
2 بهمن 94 17:23
سلام دوست خوبم سحر خانووم وب شما خیلییییییییییییی عالیه حتما به وب سحر من سربزن
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام خاله مهربون سر زدم عزیزم