عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-30

1394/7/8 15:32
367 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

حادثه و فاجعه دلسوز منا رو به همه ی مسلمانان جهان تسلیت میگم و از صمیم قلب برای خانواده هایی که عزادار حاجیانشون شدن ارزوی صبر میکنم niniweblog.com...

 

از احوالات این روزای ما بگم...اومدیم قم و دختر نازنین من اصلا غریبی نمیکنه و مثل همیشه سرش به کار خودشه منم رفتم پیش دکتر که برام ازمایش و سونو بنویسه الحق که واقعا لایق تحسین بودن این خانوم دکتر انقدر که ایشون گل بودن خیلی عالی وضعیت من رو بررسی کردن و چه اخلاق شایسته ای داشتند...شب اولی رسیدن به قم منو بابایی و دخترک سرما خوردیم و همگی با هم رفتیم دکتر و برامون امپول نوشت جناب دکترniniweblog.com

 

چقد این شهر غریب رو دوست دارم و خوشحالم که اینجام با اینکه بعضی وقتا خانواده ها زنگ میزنن که مارو دلداری بدن ولی ما واقعا حالمون خوبه و خوش...نی نی کوچولو ما 2ماه و 27 روزگی شروع کرد به لگد زدن  یعنی من حس کردم...یکی از همین روزا که نجمه سادات جونم دستش رو شکم مامان بود یهو نی نی لگد زد نجمه قیافش شبیه علامت تعجب شده بودniniweblog.comهی می گفت ووی ووی چیه وویniniweblog.comچقد خندیدم به این علامت تعجب کوچولو

از حال مرضیه جون دیروز با خبر شدم خوشحالم که نی نی داره تو شکمش انشاالله نی نی سالم بیاد...عسل بانو هم که نزدیکه زایمانشه و خیلی دوس دارم که به خوشی نی نی رو بغل بگیرهniniweblog.com

ب.ن:منتظرم برم سونو ببینم جنسیت نی نی چیه تا با اسمش براش وب بسازم و خاطرات بارداری رو اونجا بنویسمniniweblog.com

پسندها (5)

نظرات (3)

پارمیس
10 مهر 94 22:12
سلام عزیزم رمز و برات خصوصی فرستادم مرسی که بهم سر زدی
عسل
13 مهر 94 10:51
سلام مامان نجمه سادات جون! منم تسلیت میگم. خیلی حادثه بدی بود اگرچه بخاطر نی نی سعی میکنم زیاد بهش فکر نکنم و اخبار رو خیلی دنبال نکنم وگرنه میشینم یک دل سیر گریه میکنم که تو این شرایط شاید خوب نباشه اصلاً! تبریک میگم عزیزم. وای یک هدیه غیرمنتظره! چقدر عالیه مامان نجمه سادات که اینجوری برخورد میکنی. خدا میدونه چند نفر هستند که طرز برخوردشون با سوپرایزی که خدا بهشون داده خوب نیست. البته من واقعاً نمیتونم خودم رو جای چنین فردی بزارم.. شایدم خودم جز کسانی باشم که درست عمل نکنم ولی آرزو میکنم این نی نی خوشگل ما سالم و صالح و خوش قدم و خوش روزی باشه و باعث عاقبت به خیری خودش و پدر مادرش بشه! ماشاالله پس لگداش هم شروع شده خدا خودش و خواهریش رو حفظ کنه دعا کن مامان نجمه سادات جون... دکتر میگه نی نی ریز شده خیلی عذاب وجدان دارم. باید پروتئین بیشتری بخورم. برای منو نی نی دعا کن لطفاً
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام بانو جان عزیزم خدا از سر تقصیرات این وهابیت پست نگذره... من که ممنونم بابت هدیه ی الهی و میدونم که خیلیا وقتی بفهمن که خدا داره بهشون یه هدیه میده میزنن زیرش و میگن که بابا ما نمی خوایم و پیشکشمعلومه که خدا ناراحت میشه قهرش میگیره دکترا به منم گفتن رشد نی نی کم شده باید بیشتر به خودت برسی اقا ما هم تمام تلاشمون رو کردیم طی دو هفته نی نی 1 کیلو اضافه کردوما شدیم
عسل
13 مهر 94 18:35
خوشحالم. واقعاً دعا میکنم عاقبت به خیر بشید. دعا میکنم شاد باشید. خیلی خوشحالم که خوشحالی. آره ولی من آخرای بارداریمه و خیلی نگرانم. خیلی عذاب وجدان داشتم که تا زمانی که با همسری و مامانم صحبت نکردم کمتر نشده بود که الان شده خدا رو شکر. همش به خودم میگفتم تقصیر خودمه. خواهری چند هفته ای ان شاالله؟ کی قراره نی نی دنیا بیاد به سلامتی؟ جدی؟ 1 کیلو خیلی عالیه پس منم میتونم طی یک هفته نیم کیلویی اضافه کنم. چیا خوردی خواهری؟ من راستش خرج گذاشتم رو دست همسری. از ترسم ماهی و میگو و گوشت و تخم مرغ و هر چی ماده غذایی پر پروتئین هست به همسری سفارش دادم بگیره شاید تا شنبه نی نی یک کم وزنش بیشتر شه. چون شنبه باید برم برای معاینه لگن و نگرانم که بعدش نی نی دنیا بیاد وزن نتونه بگیره