عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-29

1394/5/25 13:57
357 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به نی نی وبلاگی های بی وفاniniweblog.comتا حالی ازتون نپرسم حالی ازمون نمی پرسیناااااااniniweblog.com

 

 

خب اول خبرمو بگم به نجمه سادات دخترک نانازه مامان که داره اجی/داداش دار میشه بله چرا تعجب کردین؟خندونکخب یه نی نی یهویی وقتی خدا داده مگه میشه به زور بگم نمیخواااااااااااااااام خدا جون ممنون مگه مبشه هدیه ای که برام در نظر گرفتی بد باشه؟مگه میشه دوسش نداشته باشم اصلا و ابـــــــدا نمیشه... خدا جون کـــــاش ایـــــن همه لطف و نظری رو که نسبت به من داری به بقیه ی مامانای منتظری که هربار به وبشون سر میزنم و دلم پر خون میشه داشته باشی البته میدونــــــم هواشونو داری ولــــی دلشــــون بشکنــــــه چی؟غمگینniniweblog.com.....

 

 

و امـــــــا خانواده ما همچنان رو به افزایش جمعیت شیعه اسخندونکniniweblog.comخدا جـــــــــون کمکم کن بتونم فرزندای صالح تحویل جامعه بدم کمکم کن بتونم بچه شیعه با ولایت امام علی تحویل بدم ... پرچم داره امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف باشن نسل ماniniweblog.com....

 

niniweblog.comنجمه سادات جـــــــــــــــــــــــــآن میشه با نی نی که تو راه داریم کنار بیای؟دخترک مهربون مامان و باباniniweblog.com

 

و اما نقل و نباتای دخترک من:

niniweblog.com:ماماجی(مامان جون)

niniweblog.com:پی پی(گلاب به روتون)

niniweblog.com:مایین(ماشین)

niniweblog.com:ما(ماه)

niniweblog.com:ماهی

niniweblog.com:جیر(شیر)

niniweblog.com:حتن(حسن)

niniweblog.com:اَتَ مَــتَ(اتل متل)

niniweblog.com:بَلِِـــــه(عمو زنجیر باف)

niniweblog.com:اَبَ(ابوالفضل)

niniweblog.com:لالا

 

پسندها (4)

نظرات (6)

غزلی
28 مرداد 94 20:57
مامان نجمه سادات
پاسخ
غزلی یه لینک عکس از نی نی ها بده
غزل
8 شهریور 94 19:32
سلام عزیز دلم خوبی ؟چه خبرا مامان جوون و دوست داشتنی عزیزم برات از نجمه عکس بزار دیدم وب عسل رفتی نجمه نفسم مهربونم مامان کوچولو دوست داشتنی خیلی مراقب خودت باش مخصوصا ناز تو دلت خیلی جوونی زایمان خیلی بدن رو ضعیف می کنه حسابی خودت رو تقویت کن به همسری بگو برات جگر و موز و این زیاد بگیره خوب بخواب و حسابی بخند دوست دارم فرشته من . سارا و پارسا حسابی وجودم روبراه خودشون کردن عکسم اوکی گلم...
شمیم
11 شهریور 94 12:13
سلام عزیزم اول خیلی ممنون بابت تبریک تولد دوم ممنون که به وبم سر زدی. وب زیبایی داری و خیلی خوشحالم که واسه ی بار دوم داری مامان میشی تبریک میگم عزیزم و سوم اینکه ممنون بابت لینک شما هم لینک شدی
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام خواهری خوشحالم که اومدی به وبم سر زدی
محجوب بانو
14 مهر 94 2:32
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که با وب خوشکلت آشنا شدم ازتون دعوت میکنم به بوی بهشت ما هم بیایید خوشحالمون میکنید راستی نظر یادت نرررررررررررررررررره
لی لی
19 مهر 94 13:08
وااااااای عزیزم مباااااارکه دوباره داری مامان میشی من اینو الان خوندم تو پیام قبلی گفتم چرا دخترت رو از شیر میگیری الان شما تو قم زندگی میکنید؟؟؟ راستی نمیتونی از نینی برامون عکس بذاری؟؟؟
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام لی لی جان اره عزیزم قم زندگی میکنیم و ممنون بابت تبریکتسر فرصت حتما عکس میزارم