عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

بدون عنوان

1394/1/23 14:02
360 بازدید
اشتراک گذاری

خدا جووووووووووووووون عاشقتمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

دخترم سر پا وایسااااااااد دو قدم برداشت و افتادniniweblog.comniniweblog.com

 

الان ذووووووق مرگ میشم وااااااااااای

 

بابایی که اینقد خوشحال که نگو هی دخترمو بلند میکنه میزاره توی چند قدمی نجمه خانوم هم تا نزدیک بابایی قدم برمیداره بعد وقتی قشنگ رسید نزدیک بابایی تند خودشو پرت میکنه بغل باباجونش و من وقتی این صحنه رو میبینم به این مسئله پی میبرم که همه ی بابا های دنیا برای دخترکاشون حکم یه تکیه گاه امن رو دارن حتی اگه در دید مردم ضعیف باشن...

 

و همش یاد تاب تاب بازی خودم میفتم که در دوران کودکی بدون هیچ دل مشغولیتی و فارغ از تمام دردهای دنیا شعر تاب تاب میخوندم و اخرش بلند میگفتم بغل بابااااااااااااااااا بندازیییییییییniniweblog.comniniweblog.com

 

همیشه عشق بازی نجمه سادات با باباییش منو یاد بازی با پدر خودم میندازه ....

 

یادش بخیر کاش بازم تکرار می شد چقد دور شدم از دوران کودکی ولی بازم شیطنتا رو دارمniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

اهااااااااااااای همه ی منتظرا خدارو قسم دادم به دردانه ی پیامبر فاطمه زهرا سلام الله علیها که تمامممممممممم این دل واپسی ها و عشقا رو بکشین

 

راستی دخترم امروز دوتا مروارید درآورد

 

امروز 23/فروردین 94  به وقت دلواپسیniniweblog.com

پسندها (2)

نظرات (1)

لی لی
7 اردیبهشت 94 21:53
سلام مامانی مهربون خدا حفظ کنه گل دخترت رو و بابایی مهربونش رو که با دردونه اش عشق میکنه همیشه به ما سر بزن عزیز خوشحالم میکنی هرچند که من کوتاهی میکنم من واقعا وقت کم میارم و