عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-25

1394/1/19 17:25
441 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم دنیای من زیبای من سلام

 

چند روزی از نوشتن در خاطرات وبلاگت کوتاهی کرده ام ،ببخش نازنینم

برای شب سال تحویل رفتیم خونه عمو سید امین پیش عمه صفورا(عمو و عمه صفورا با خانواده هاشون رفته بودن مشهد)عمه صفورا ساعت12رفت خونه مادر شوهرش و من و شما و بابایی موندیم خونه ی عمو سید امین تا لحظه ی سال تحویل بریم خونه باباجون(بابای من)...ساعت 12شما بی تابی کردی برای خواب و من که شما رو خوابوندم هم کنارتون خوابم برد....و ساعت 2:53دقیه از خواب پریدم دیدم بعلهههههههههه خواب موندیمو سال تحویل شد بشدت دپرس شدم و همش میگفتم اخه چرا باید خواب بمونم؟فردا صبحش رفتیم خونه خودمون و من همچنان ناراحت که چرا دیشب خواب موندم...

 

با مامان جون اینا زفتیم امامزاده مختار و ناهار خوردیم و برگشتیم خونه ........شب رفتیم خونه باباجون چقد از دستم ناراحت بود که معطلشون کردیم خلاصه از ذلش دراوردیم و برگشتیم خونمون ...طول چند روزی که مونده بود به 6 عید حسابی گشت و گذار کردیم و 6 رفتیم شهر بابایی اونجا هم اندکی گشت و گذار و 11 هم رفتیم روستا بابایی و امامزاده شون و تا 13 هم اونجا بودیم 16 برگشتیم شهر خودمون...

 

_________________________________________________________________

بعدا نوشت:دخترکم دو دستشو میزاره رو گوشش و میگه ابر(الله اکبر)

یه دستشو میزاره رو گوشش و میگه الوووووو(مخصوصا وقتی داریم با گوشی صحبت میکنیم)

وقتی چیزی رو بخواد میگه بــِ  دِ

به اب میگه بااااااا

برای غذا یا میگه به به یا دهنشو باز بسته میکنه

وقتی میگیم نجمه پاتو بده پاشو میاره بالا میگه پا

 

خدایا به حق دردانه ی حضرت محمد و ولادتش این حس رو به همه مادرای چشم انتظار بچشون

 

 

 

پسندها (3)

نظرات (0)