عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-27

1394/1/25 17:44
359 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااای بوس

 

عزیز دل مامان 23 فروردین 93 دوتا دندون خوجل از فک بالا دراورد خندونکخندونک

 

خدایا شکرتزیبا

 

الله الله ماشاالله لا حول و لا قوه الا باللهآرام

پسندها (4)

نظرات (2)

ĸoѕαr
28 فروردین 94 12:08
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
حوا
29 فروردین 94 15:00
زندباشه گل دخترت ببخشید می پرسم شما اهل کجا هستین؟
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام عزیزم من یاسوجی هستم