عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

دخر داشتن یعنی زنــــ :) ـدگی

1394/9/4 12:24
320 بازدید
اشتراک گذاری

خانواده هایی که میرید و اقدام می کنید به نی نی پسر و دختر نمیخواین یا اجازه نمیدین مصلحت خدا براتون رقم بزنه........شما از قافله عقب هستین و ما دختر دارا 10 هیچ جلوییم......بله اینجوریاس/.چرا نا شکری می کنینن من نمیدونم اگه بدونین خدا چه نعمت بزرگی با اومدن دختر و اونم اینکه بچه اول باشه بهتون داده روزی صد مرتبه شکر می کنین.بازم میگم متاسفم برای کسایی که اقدام می کنن که حتما بچشون پسر باشه.

پسندها (3)

نظرات (18)

★ مـامے چـهارقـلوها ★
4 آذر 94 14:07
رمزو هنوز مشخص نکردم خخخخخخخخخ ولی چشم قبل همه میفرستم واست اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنان
الهه
9 آذر 94 13:25
سلام عزیزم خوبی منم الهه دوست مرضیه جان شناختی اجی یه چند بار بهت سر میزدم ولی نظر نمیذاشتم شرمنده اجی ایشالله که پسرتم به خوبی و خوشی و سلامتی به دنیا میاد و یه دنیا خوبی برات میاره اجی بالای وبت نوشتی ۱۸ سالته واقعا ۱۸ سالته
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه خانوم خوش اومدی عزیزم...ممنون محتاج دعای خیرتون...بله 18 سالمه
الهه
9 آذر 94 16:36
اجی واقعا کنجکاو شدم بدونم که چند سالگی عروسی کردی و چند سالگی دخترتو به دنیا اوردی اخه خودم ۱۷ سالمه اجی مامانم میگه ۱۸ سالته ولی من متولد ۷۷ هستم اجی اجی همینجوری اون سوالو پرسیدم ناراحت نشی یه وقت
مامان نجمه سادات
پاسخ
نه عزیزم چه حرفیهمن16 ساله ازد کردم و 17 ساله دختر نازم دنیا اومد الانم 18 سالمه و پسرکم دنیا میاد
الهه
9 آذر 94 21:08
اجی فکر کنم از دستم ناراحت شدی ببخشید به خدا منظور بدی نداشتم
الهه
11 آذر 94 10:54
سلام اجی خوبی اوه اوه ۱۷ سالگی حاملگی سخته ها اجی خوب یه کم صبر میکردی سنت ۲ یا ۳ سال بالا میرفت بعد ازدواج میکردی البته همینجوری گفتم اجی اربعینم بهت تسلیت میگم
مامان نجمه سادات
پاسخ
اونوخ سن ازدواج می رفت بالاراضی ام
الهه
13 آذر 94 11:34
سلام عزیزم خوبی نمیدونم مشکل سرور وبلاگت چیه دیشب خواستم دو بار نظر بزارم گفت کد اشتباهه
الهه
13 آذر 94 12:36
بعد اجی تو وب خودم نظر بزاری اگرم بگه کد اشتباهه ولی نظرت میمونه و میتونی نظرتو درست میتونی بفرستی ولی سرور نی نی وبلاگ یه جور دیگه اس
مامان نجمه سادات
پاسخ
باشه عزیزم
مامان عفیفه
13 آذر 94 14:43
سلام.مبارکه.بسلامتی نی نی بیاد نجمه گلی هم ازتنهایی دربیاد
مامان نجمه سادات
پاسخ
مرسی مامان عقیقه بانو
الهه
13 آذر 94 15:24
اجی تو اومده بودی تو وبم نظر گذاشتی اره
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام یادم نمیاد عزیزم
الهه
13 آذر 94 17:35
ممنونم اجی بابت نظرت
مامان نجمه سادات
پاسخ
خواهش
الهه
13 آذر 94 19:16
اجی واسه پسرت اسم انتخاب کردی
مامان نجمه سادات
پاسخ
بله سید احمـد رضا
الهه
13 آذر 94 20:55
اخی عزیزم چه اسم قشنگی اسمش به اسم ابجیشم میخوره
الهه
14 آذر 94 9:34
سلام اجی خوبی صبحت به خیر باشه ایشالله اجی من فکر کنم ۱۱ بود به پریا جون نظر دادم بعدش دیدم همه نظرارو تایید کرده جز نظر من اگه نظری هم که باز بهش دادم تایید نکنه دیگه باهاش کاری ندارم فقط پستاشو میخونم
مامان نجمه سادات
پاسخ
وا نمیدنم
الهه
14 آذر 94 18:19
اجی اون نظرمو که دادم حذف کن گون الان دیدم نظرمو تایید کرده
الهه
14 آذر 94 19:18
اجی خواهر منم نی نی داره اجی منظورم اینکه بارداره اجی مال اونم پسره اجی یه بار داشتم اخبار میدیدم میگفت امسال نوزاد پسر بیشتر از نوزاد دختره
عسل
1 دی 94 20:35
سلام مامان نجمه سادات جونم کاملاً موافقم عزیزم منم اعتقادی به تعیین جنسیت از قبل ندارم. این همه پیامبر مهربانی با تبعیض جنسیتی 1400 سال پیش مبارزه کردند اونوقت ما بعد از 1400 سال هیچ درس نگرفتیم.. انگاری اسلام مظلومانه تنهاست. اگر نبود اماممون (عج) میومدند. یکیش خودم که باید بهتر شم
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام عزیزم واقعا ناراحت کننده است این موضوع یه جوری شده که پسرا نسلشون بیشتر از دخترا شده خانما مگه خودتون دختر خونه باباتون نبودین اخه؟
عسل
1 دی 94 20:37
من 23 سالم بود ازدواج کردم خواهری. بازم اعتقاد دارم دیر ازدواج کردم. بخاطر درسم نتونستم زود بچه دار شم. با اینکه خیلی سخته خواهری ولی دارم سعی میکنم با درسم بچه داری رو هم یاد بگیرم. به همتت احسنت میگم. ما ده سال اختلاف سن داریم خواهری ولی چرا حس میکنم تفاوت سنی مون هیچه؟!
مامان نجمه سادات
پاسخ
منم فکر میکنم دیر ازدواج کردن فقط برای دخت مشکل ساز میشه و تنها سطح توقعات بالا میره همین امیدوارم به راحتی بتونی با هردوشون کنار بیای خداروشکر که همچین حسی داری گلم امیدوارم عشقتون همیشه به گرمی کرسی شب یلدا باشه
مامان حلما
11 بهمن 94 1:50
یک ملیون تا لایککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک خدا نظر لطف میکنه برکت میده شادی میاره دختر داشتن موهبتیه که باید 100سال سجده شکر بزاری براش