عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-33

1394/8/23 17:29
413 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک ناز این روزای مامان با شرایطی که برای مامان پیش اومده دور از من شبا میخوابه و من غم عالم به دلم میشینه:(ولی نصفه های شب میبیم اومده پای تخت خوابیده دلم اون لحظه فقط گریه میخواد...دخترک 17ماهه من جمله 3 کلمه ای میگه:

باباشیر بیار

بابا بیا اینجا(با دست به جای مورد نظر اشاره میکنه)

مامان نام بده

نَجی پی پی کرده(نجمه .......)

مامان غذا بیار

مامان اَپِل بده(سیب)

و جملات دیگه که یادم نیاد.کلمات جدید دختر نازم:

پـِتوپِتِه(سفره)

نازی

گاز

اپل

امیر

گل(شامل درختا هم میشه)

لامپ

جوش(گوش خودش)

بــِشم(چشم)

نــَندو(دندون)

و بقیه ی کلماتی که بازم ذهنم یاری نمیکنه.دختر ناز من خیلی مودبه و مثل یه آدم فهمیده رفتار میکنه وقتی بریم مهمونی اول یه جا کنار من میشینه بعد بلند میشه اگه بچه ای اونجا ببینه به من نگاه میکنه میگه:برم؟و من ذوق زده میشم از این که خدا این لطف رو در حقم کرده و این دخترک مهربون رو به من عطا کرده...دارم با لحظه لحظه بزرگ شدن دخترم عشق بازی میکنم,دارم حس میکنم حس نـــــــــاب مادر بودن رو...فقط نگرانیم بخاطر واکنش نجمه سادات بعد از به دنیا اومدن پسری میترسم که نتونه خوددار باشه دخترم...کاش بتونه

پسندها (4)

نظرات (1)

مادر منتظر
11 آذر 94 10:58
سلام.چراجدا؟دخترمن هنوزکنارخودم میخوابه.البته توی تخت خودش.جداشدن کاملش روموکول کردم به بعداززایمانم.خیلی گناه دارن آخه خیلی زوده هنوز نیازدارن یه خودمون
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام عزیزم توی پست خصوصی نوشتم دلیلشو اگه رمز خواستین بگین بهتون بدمهرکاری میکنم وبتون باز نمیشه