عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 7 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

لحظه های ناب

1393/12/20 14:51
331 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم دارم لحظه های نابی رو در کنارت تجربه میکنم

 

دخترم یاد گرفته دستشو بزار رو گوشش و بگه الو و چیزای نا مفهوم بگه و من و بابایی از شدت خوشحالی داد و بی داد میکنیم بعضی وقتا مخصوصا موقع غذا بهت میدم تند تد سرتو تکون میدی که آخر سرت گیج میره و میفتی:))))

با گوشی دارم اذیت میشم

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان پریسا جوووووون
20 اسفند 93 17:36
سلام مامان مهربون و دلسوز خوبی وبلاگت حرف نداره. شیکه. من هر از گاهی سر میزنم باعث افتخار ماست سایتت توی سایتم ثبت کنی. اینم ادرس http://undone.rozblog.com مامان مهربون منتظرتما
ننه علي
6 فروردین 94 22:07
سلام آخي عزيزم خدا حفظش كنه نازي
♥ایدا♥
7 فروردین 94 17:23
سلام امید وارم عید بهتون خوش گذشته باشه خوش حال میشم به منم سربزنید اپم با هفت سین امسال و خاطرات فروردین ماه