عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

تولدم مبارک

1393/11/17 10:34
335 بازدید
اشتراک گذاری

تولدم مبارک

 

امروز 18 ساله شدم

 

یه مامان 18 ساله با یه دخترک 8 ماهه

 

18 سال گذشت.....مثل برق و باد  دیشب همه چی مثل یه فیلم سینمایی از جلو چشام گذشت

 

ولی حسابی دلم گرفت .... 18 سال گذشت .... باز هم 1 سال دیگه گذشت و من هنوز کار مفیدی انجام ندادم

 

امسال رو با دخترم جشن گرفتم در دل.... چه جشن با شکوهی .... ملائک به جشن ما اومدن

 

ملائک دسته گل نرگسی را که رد دست داشتن بر سر ناز فرزندم نهادند.... چه بسا که امروز روز جمعه است 

 

تولد یگانه فرزند مادرم.....

 

عباس و محیا که از آن یکی زن هستند(زن پدرم را می گویم)تولدم را فراموش کرده اند...

 

این نیز تیز بگذر.........................................................

 

امیدوارم بقیه سال ها رو با خوشی تمام با دخترم پشت سر بزارم

 

تولدت مبارک سحر خانوم

پسندها (2)

نظرات (4)

ندا
17 بهمن 93 10:48
سلام آبجی سحر گلم تولدت حسااااااااااااااااااااااااابی مبارک عزیزم میدوم ناقابله ولی این از طرف من به شما دوست خوبم ایشالله 18سالیگ دخملت رو ببینی گلم......... و همهی آرزوهایی که واسه خودت و دخترت و همسرت داری حما برآورده بشه......... بوووووووووووووووووووووووووووووووس واسه گل دخترت و خودت آجی جونم آجی جونم دیدم جوابمو ندادی و گفتم شاید دوست نداری بیام وبت اما من بازم میومدم فقط نظر نمیذاشتم بگو ازم ناراحت نیستی آجی گلم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فعلااااااااااااااااااااا
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام عزییییییییییزم نه گلم این چه حرفیه مرسی بابت تبریک امیدوارم بتونم جبران کنم
ندا
17 بهمن 93 10:53
http://www.axgig.com/images/65491317853685044321.jpg نرگس شیرازی
ندا
17 بهمن 93 10:54
جبران چی عزیزم ما باهم دوستیم این حرف ها رو که نداریم باهم !!!!!!!!
مامان سحر
15 اسفند 93 18:16
تولدت مبارک.. عزیزم..ایشالله 100 ساله شی..
مامان نجمه سادات
پاسخ
مرسی عزیزم ایشلا نی نی بسلامتی دنیا بیاد