عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

قوقولو ها خدانگهدار

1393/11/16 23:59
340 بازدید
اشتراک گذاری

غم دنیاسسسسسس

 

وقتی اجی غزل داره قوقولوها رو حذف میکنه

 

میگن رفیق مثل سایه اس!!!!!

 

اما به قول مرتضی پاشایی...

 

من اونیم که حتی سایه هم نداشت..................................

 

خیر پیش اجی غزل امیدوارم به راحتی زایمان کنی  خوشحال شدم 

 

سارا و پارسای خاله دوستون دارم

 

پسندها (1)

نظرات (4)

غزل
17 بهمن 93 0:13
ای جانم تو سایه سری تاج سری آپ های بامزه برای غزلی میکنی الهی قربونت برم ! جونم خواهری کوچولو من !!! خواهری جونم فدات شم شرمنده ام دیدم فردا تولدته ای جان الان یک آپ میکنم تولدت خواهری آخرریش به عشقت !!! چی غمی قربونت برم خواستی آدرس وب دوستامو بت میدم بچه های خوبین !میخوای ؟!
مامان نجمه سادات
پاسخ
هعییییییییییی باشه
غزل
17 بهمن 93 0:14
نازدونه دردونه عسلی من خواهری خیلی بامزه ای قربونت برم!
غزل
17 بهمن 93 0:23
تفلدت مفالک!!!!
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنون خواهری
غزل
18 بهمن 93 13:15
خانمی سلام تولد خواهریم حسابی مبارک خواهری راستش این وب کسی که هم سنت باشه کیو رو بگم خواهری سخت شد؟ خواهری زیادن ولی اکثرا از من بزرگتر بودن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! الان نجمه خاله خوبه راستی خواهر ی؟؟ میبوسمت خواهری ناز من