عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

شهر من به عشق غزل بانو

1393/11/16 0:34
256 بازدید
اشتراک گذاری

 

نمای شهر از کنار هتل آزادی

 

 

پیست اسکی کاکان

 

 

پاییز شهرم

 

 

کوه دنای یاسوج

 

 

آبشار شهرم

 

پسندها (2)

نظرات (1)

غزل
16 بهمن 93 1:07
من حسابی اکس کیوز می بهت بدهکارم شرمنده کردی بانو ببخشا بابا شوخی کردم حالا ببخش عزیز دلم ......خانم خوشگله .چقدر زیبا طایفه هنوز هم تو شهری مثل یاسوج هست چقدر خوب تو تهران که هیچی داغونه ! خخخخ مرسی مرسی مرسی مرسی دوست دارم منم عکس ها اتاوا رو میزارم تقدیم تو البته به پای شهر وطن نمیرسه بلاد غریبانه! عزیز دلم شبت خوش نجمه گلی رو ببوس عزیز دلو! خانم مهربون ...ملکه خونه خواهری گلم .........
مامان نجمه سادات
پاسخ
بانو ی مـــن سلام خواهری اواتا رو دیدم واقعا که مفتخره حضور تو این شهر