عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 20 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 10 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 17 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

حرف های دل یک مادر

1393/11/14 10:00
253 بازدید
اشتراک گذاری

لآ حـــَولَ وَ لآ قــُوَهَ اِلآ بِالله اَلعــَلی العـــَظیــــم

 

خـــدارو صدهزار مرتبه شکر دخترکم 8ماهگی رو هم بسلامت پشت سر گذاشت و روز به روز دل مارو خوش ترو چراغ دلمون رو روشن تر میکنه از اینکه دارمش خوشحالم از اینکه میوه سفره دلمان شدی ممنون از اینکه دلخوشیمان شدی ممنون...

گهگاهی که از دست بابایی ناراحتم و به تو نگاه میکنم می خندی و دماغت رو جمع می کنی و من بغضم رو قورت میدم انگاره با این نگاه معصوم لبخند زیبات میگی مامان بابایی رو بخاطر من ببخشو اینجاست که من آروم میشم اگه تورو نداشتم مطمئنم که دق میکردم مطمئنم و حالا که در اغوشم هستی دلم خوش بودنت است عادت کرده ای که عطر تنم را بچشی ....

شب ها فقط در بغلم میخوابی و اگر بر بالشت بگذارمت گریه میکنی 

جان مادر تا ابد اغوشم به رویت باز است ... هر هنگام که از مدرسه آیی . بدو به اغوشم پناه ببری....

هروقت که از امتحان خسته و ناراحت و یا راضی  آیی آغوشم پذیرای توست...آن هنگام که با برگه قبولی دانشگاه بدو به منزل آیی...آن دم که از فرط خستگی امتحانات ترم س بر کتاب بخوابی باز هم جایت در آغوش من است...

در لحظه لحظه ی زندگیت آغوشم را نثارت میکنم مگر اینکه خاک آغوشم را برای نازدانه ام سرد کند

 

پسندها (2)

نظرات (2)

غزل
15 بهمن 93 23:18
وای عزیزم سلام چقدر جووووونی ماشاالله نازنینم قدم فرشتت پر از خیر باشه خودت ماهی و نجمه سادات عزیزم رو ببوس چقدر نانازی ...خاله قربونش من عاشق نی نی ها سید هستم ایشالله زندگیت پر از خیر و خوشی باشه خانم طلا نجمه نانازی ای ججججججونم
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام غزل جون چقد ذوق زده شدم دیدم دوقلو داری اخیییییییی نانا
غزل
16 بهمن 93 13:52
ای جان خدا که دختر اصیل آریایی من خانم خوشگله کلی جووووووووونی ایشالله عمرت با برکت
مامان نجمه سادات
پاسخ
فدای تو بشم عزیزممممممممم