عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

سونوی اول

1392/7/17 23:37
228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

 

عزیزکم

 

هنوز نمیدونم دخملی یا پسر

 

ولی میدونم یه حس خوبی نسبت بهت دارم

 

هنوز باورم نمیشه ک دارم مامان میشمخطا

 

 

رفتم سونو گرافی امروز

 

دکتر گفت خانم بنویس 5 هفته

 

منممتفکر

 

چقدررررررررررررررررررر خوشحال شدم

 

به دکتر گفتم دکتر یعنی چند روز؟فرشته

 

دکتر یه جوری نیگام کرد گفت تا چندم خوندی؟دلخور

 

منم خجالت کشیدم خعلیییییییییی

 

بعد خندید گفت بارداری اولته؟

 

منم با کلی خجالتی گفتم بلهخجالت

 

بازم خندید

 

منم سر از پا نمیشناختم

 

تا رسیدم پیش بابا بهش گفتم 5 هفته

 

بعد گفت چطور تکوناشو حس نکردی؟

 

منم اینجوری شدم بازدلخور

 

بعد به مامان گفتم چرا تکون نمیخوره یا من حس نمیکنم

 

مامان کلی خندید گف هنوز وقتش نیست

 

امشبم بابایی کلی با بچمون صحبت کردش 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)