عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-10

1393/5/17 12:31
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم خوشل مامان...بوس

 

امروز بردمت حموم اساسی کیف کردیا

 

از آب خوشت اومده بود و هی دست و پا میزدی و بنده هم بیشتر از شما

 

خوشحالی میکردم

 

تر و تمیزت کردم ....کلی

 

بعد از یه هفته حموم کردی البته همیشه حمومت میکردما ولی چون این هفته

 

واکسن2ماهگی داشتی ترسیدم قبل یا بعدش سرما بخوری و تب کنی

 

بخاطر همین دیر حمومت کردم البته بخشش از شماست دیگه

 

سه شنبه بردمت بهداشت وزنت شده بود5200دور سر 38 و قد 60

 

ابراز خوشحالی از حمام...

 

 

به بعضی از دلایل عسک مخملمو حذف کردم

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان زهرا
21 مرداد 93 19:58
به به پس دختر ناز شما هم مثل دختر من اهل آب بازیه