عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-9

1393/5/12 12:55
222 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشکل مامان بوس

قربونت برم روز به روز بزرگتر و شیطون تر میشی ماشاالله

18روزت بود که اولین کلمه رو گفتی البته اول گفتی اووو ولی بعدش کم کم هی گفتی اغوووو

قربون خنه هات برم هروقت من یا بابایی باهات حرف میزنیم میخندی برامون

ما هم دلمون غش میرهبوس

امروز 1ماه و 29 روزه که شدی نفس ما...

جدیدا وقتی گریه می کنی هی میگی ماااا

عزیزم فدات بشم الهی

خیلی خیلی دوست دارم

اگه دیر نوشتم بخاطر این بود با مادر بزرگ اینا که اومده بودن دیدنت رفتیم شهرستان 

ویه دوهفته ای مهمون کوچولوشون بودی

وقتی برگشتیم خونه زنگ زدن داشتن گریه میکردن از دوریتخطا

خیلیا هستن اینقد دوست دارن که اگه من اتفاقی برام بیفته دلم قرص که دختر نازم خیلیا رو داره

دوست میدارم دخترووووبوس

 

پسندها (1)

نظرات (2)

زهره مامان هستي
13 مرداد 93 13:19
عزيز دلم . خدا حفظش كنه
مامان زهرا
13 مرداد 93 16:26
چه دختر نازی خدا حفظش کنه