عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 24 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-5

1393/4/5 19:47
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانم گل کوچولو مامان

 

امیدوارم حالت خوب باشه یعنی خیلی خوب باشه

 

امروز21روز میشه که دنیای مارو قشنگ کردیآرام

 

عمه زهرا که دیشب از شیراز اومده بودن برای دیدنت دیدن خوابی رفتن و

 

امروز دوباره اومدن برای دیدن گل روی شما

 

خونه ی عمه صفورا هم رفت بهبهان

 

دل من که خیلی براش تنگ شدغمگین

 

وقت رفتن که تورو دید فقط گریه نکرد بنده خدا خیلی براش ناراحت شدم

 

مثل یه دخمل ناناز مامانی توی گهواره خوابیدی 

 

فدای خنده هات بشم که گاه بی گاه میاد رو لبای کوچیکت

 

با لباس قرمز شدی مثل عروسک

 

عروسک قشنگ من قرمز پوشیده

 

تو رختخواب مخمل ابی خوابیده

 

عروسک من چشماتو وا کن

 

وقتی که شب شد اونوقت لالا کن

 

حالا بیا با من توی حیاط بازی کن

 

اب بازی نه گل بازی نه طناب بازی کن

 

دوست دارم

پسندها (3)

نظرات (2)

سحر
5 تیر 93 21:53
تولد نی نی نازتون و مادر شدن شما رو تبریک میگم. ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ سلام مرسی سحر جان
تبادل لينک
9 تیر 93 20:45
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --