عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 1 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 23 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-23

1393/10/21 16:11
263 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان خانومم

 

فدای دختر نازم بشم الهی

 

دخترک شطونی که الان داری از من میای بالا تا لپ تاپو لمس کنی

 

دیشب رفتیم خونه باباجون بابای من با دیدن دایی عباس که 3 سالشه و خالهمحیا که 8ماهشه یه جیغایی میکشیدی کهبه بابابییت گفتم تا برسیم خونه فکر کنم تارای صوتی دخترم نابود شدهواقعا برای خودم خیلی عجیب بود که ناز دختر آروم من از این صداها میده واقعا جای بسی  تعجب دارهکلی بازی کردی با بچه ها محیا هم بعضی وقتا از جیغای شما گریه میکرد طفلی...خیلی خوبه ادم خالش فقط یه ماه ازش بزرگتر باشه نه؟

خخخخخخخخخ

 

فداش بشم که داره همه جا رو داغون میکنه فعلا همینو مینویسم تا ارومت کنم بیام ادامشو بنویسم

___________________________________________________________

بعدا نوشت:مامان بزرگ(پدری)اومدن خونمون شما شیطون شدی همه جا رو بهم میریزی

 

 

پسندها (1)

نظرات (6)

محمد
22 دی 93 23:48
سلام با مطلب جدید "گوشت شترمرغ مفید حال زنان" آپ شدم ... به منم سر بزن. منتظرتونمااااا ....
محمد
24 دی 93 10:38
سلام به ما هم سر بزن. با مطلب جدید "طرز تهیه شکلات مغزدار با میوه های خشک" بروز شدم. منتظرم.
امیر
25 دی 93 8:25
سلام از اینکه بهم سر زدی و وقت گذاشته بودی و مطالبش را خونده بودی ممنونم فقط از خدواند برایت دعا کردم که همیشه سالم و تندرست باشی و داغ عزیزانت را هیچ وقت نبینی و دختر گلت هم برایت عروس خوشکلی بشه و نوه دار و نتیجه و ... ببینی خوشحال میشم باز بهم سر بزنی
marzi
10 بهمن 93 19:50
سلام بانوي ياسوجي. ممنون كه به من سر زدي و با نظر با محبتت بهم لطف كردي. از آشناييت خوشحالم.
سحر
30 تیر 94 22:11
سلام ! وبلاگ خيلي زيبايي داري!
مامان نجمه سادات
پاسخ
mrc az nazare lotfetoun
آرش
31 تیر 94 13:54
سلام خوبین؟! وب زیبایی دارید،ایشالا که همیشه موفق باشید. میشه ازتون خواهش کنم از وب منم دیدن کنید ممنونم و منتظرتونم