عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 30 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز خوب-16

1393/7/20 14:22
215 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 

قربونت برم الهییییییییییییییییی

 

چقد عزیز و دوست داشتنی شدی

 

9 مهر بودش ک یهوووووووو افتادی رو شکم

 

چقد ذووووووووووووووق کردیم منو بابایی

 

مامانجون(مامان من)مریض شدن بردیم بستری شون کردیم بیمارستان

 

من مجبور شدم شما بزارم پیش عمه کلثوم تا برم بیمارستان عمه زنگ زدن

 

گفتن داری گریه می کنی

 

منو بابایی خعلی زود خودمون رسوندیم خونه و من به طرز بسیااااااااار عجیبی

 

دیدم شما داری می گی ماماااااااااااااniniweblog.com

 

هیچی دیگه اندکی اشک شوق ک دخترک کامل صدام کرده

 

بخاطر مامان جون ک بستری بودن مجبور شدم واکسن4ماهگیتو روز20مهر بزنم

 

اولش گریه نکردیاااااا ولی بعدش ک تموم شد گریه کردی اونم شدید

 

بعدش رفتیم وزنت کنم ک وقتی اون اقایی ک واکسنت زده بود اومد و شما

 

دیدیش باز شروع کردی گریه کردنniniweblog.com

 

یکمی تب داشتی منم برای عید فطر رفتم آرایشگاه برای عید غدیر موهامو مش

 

کردم و بسیاااااار زیبا شدم:))))

 

دوست دخترمممممniniweblog.com

 

پسندها (2)

نظرات (1)

مـامـان سحــ♥ـر (مامان آینده)
21 مهر 93 17:01
سلام گلم مواظب نی نی نازت باش میبوسمت...لینکی:x
مامان نجمه سادات
پاسخ
slm tnx azizam)))