عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 18 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

نقل نبات های دخترم

1393/5/25 14:35
242 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم2ماه و 10 روه بودی که گوشت سوراخ کردم

 

پارسال توی همایش شیرخوارگان دعا کردم که اگه امسال شمارو داشته باشم 

 

هرطور شده هرسال ببرمت همایش

 

وقتی که گوشواره کردن گوشت هی گریه میکردی

 

توی دلم غوغا به پا بود

 

شما گوشواره گوش میکردی و گریه میکردی

 

حضرت رقیه گوشواره اش رو میکشیدن گریه میکرد

 

خدا لعنتشون کنهغمگین

 

 

حضرت رقیه پشت و پناهت باشه مامان

 

یا حضرت رقیه دختکم کنیز شما و جدتون حضرت زهراست سپردم به خودتون

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله مژگان
23 مهر 94 9:01
سلام مامانی. چه زیبا این حستونو نوشتین منم وقتی کوروشی تو دل مامانش بود آرزو کردم سال دیگه اش با هم بریم همایش اما... نمیدونم نجمه جونو بردین یا نه؟ امسال میرین یا نه؟