عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

بابت تاخیر پوزش

1395/2/21 18:02
803 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزایی که این مدت بهم لطف داشتن و مدام جویای احوال منو و بچه ها بودن و من بسیار شرمندم که نتونستم جواب کامنت های پر محبتتون رو بدم ....اما به وبلاگ همه سر زدم و مطالب رو میخوندم.

 

عرض شود که شبی که اخرین پست بارداری رو گذاشتم حسسسسابی اشپزخونه رو تمیز کردم چون قرار بود برم شهرستان برای زایمان و ممان جونم برام نوبت عمل برای 5 اسفند گرفته بود،و میدونستم اگه برم تا حداقل دوماه بر نمیگردم.خلاصه خودم حس کرد حرکت دستای نی نی عوض شده چون قبلا به طور عادی تو پهلو بود حرکتا و پاها تو یه پهلو دیگه ولی اینبار دستا رو به پایین تکون میخورد،به دلم افتاده بود که داره میاد... ادامه رو تو وبلاگ خوده سید احمدرضا بخونین.

 

خلاصه بدنیا اومد نور چشمی ما،تو بیمارستان روز دوم دخملیم اومد پیش مامانش و حسسسابی داداشی رو دور داد تو بیمارستانخندونکاونم با گهواره خود بیمارستانخندهبوس...الحمدلله شکر خدا دخترم خیلی خوب با داداشی کنار اومد و مارو اذیت نکرد بخاطر تازه به ما پیوسته بعد از 12 روز رفتیم شهرستان برای انتخابات اتفاقات نا خوشایندی افتاد که دوس ندارم به زبون بیارم ولی خب کاملا نا حق بود انتخابات شهرستان.همون روزی که رفتیم شهرستان شب رسیدیم خونه مامان من و حسابی خسته بودیم که شام هم نخوردیم و خوابیدیم صبح زود بابایی شما ساعت6راه افتاد سمت قم.غمگیناما به دخترم حسابی خوش گذشت خونه مامان جونش وقتی ننه حاجی شما رو چنان ذوق میکرد و مدام با شما هم بازی بود که به کل فراموش کرد داداشی روآرامروز 22بابایی از قم اومد و 24 رفت شهر و دیار خودش ما هم با عمو سید امین 26 رفتیم پیششون و تا 14 اونجا بودم شما اونجا حسابی دلبری میکردیا شیطون خانوم منخندونکاما روز سیزده بدر داداشی سرما خورد اونم خیلی بدجور14 برگشتیم شهر مامان باز خوشگذرونی و بیرون رفتن البته دختر بلای من چند بار با مامان جونش میرفت مدرسه و حسابی تخلیه انرژی و .... وقتی میومدی خونه نا نداشتی دیگه.

 

 

روز5با اصرار زیاد به بابایی(میگفت امتحان دارم و بچه ها نمیازن بخونم شما بمونین)اومدیم قم با دایی حسین و خاله زینب و ابولفضل،اینجا هم حسابی خوش گذشت بهمون و همچنان می گذره..

 

پ.ن:باد و بارون اجازه نمیده بریم پارک دو دیقه بشینیم

 

پ.ن2:به لطف شیرین زبونیای شما یه دوست خوب جمکران پیدا کردم الحمدلله

 

پ.ن3:عیدتون مبارک خواهر گلای من

 

مرضیه جون از صمیم قلب برات خوشحالم که فازت رو شروع کردی.

پسندها (5)

نظرات (24)

یارا
21 اردیبهشت 95 18:24
با اجازه لینک شدین
محجوب بانو
21 اردیبهشت 95 19:54
سلام مهربونم میگم علتی که زایمان طبیعی نکردی چی بود؟؟ برا نجمه سادات هم سزارین بودی آره؟؟چرا؟؟؟
مامان نجمه سادات
پاسخ
زایمان قبلم سز بود به همون خاطر که شمارو هم عمل کرد
الهه
22 اردیبهشت 95 9:10
سلام اجی خوبی خسته نباشی اوه اوه چه ماجرایی داشتی سر زایمان پسرت اجی ولی خداروشکر که هردوتون سلامتید راستی اجی نی نی ابجی منم ۱۲ به دنیا اومد
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام بانو الهه چقد دلم برای تو تنگ شده بوداوای اره عزیزم خیلی سخت گذشت خداروشکر الحمدلله اسمشو چی گذاشتین؟
الهه
22 اردیبهشت 95 13:16
اوخی اجی منم سر میزدم بهت اجی اسمش اجی فعلا معلوم نیست اجی بین امیرحسام و شهریار باید یکیو انتخاب کنن که اصلا از اینا خوشم نمیاد و امیرحسین صداش میزنم
مامان نجمه سادات
پاسخ
اخی نازی راستی خواهرت سز شد دیگه؟
الهه
22 اردیبهشت 95 18:56
اره اجی نی نی هم ۱ هفته زودتر به دنیا اومد
مامان نجمه سادات
پاسخ
خداحفظش کنه
marzi
23 اردیبهشت 95 11:09
خداروشکر که خوبید و سرحال. ممنون عزیزم. برام دعا کن که خیلی محتاجم.
مامان نجمه سادات
پاسخ
چشم حتما
الهه
23 اردیبهشت 95 18:53
سلام اجی خوبی ممنونم اجی ان شاءالله خدا نجمه و احمدرضا رو برات حفظ کنه و دامادیش و عروسی شونو بنویسی ان شاءالله بعدشم نوه هاتم ببینی اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنون گلم انشاالله عروسی دختر خوبی مثل تو گل من
الهه
24 اردیبهشت 95 18:03
سلام اجی خوبی توروخدا خجالتم نده اجی لطف داری چی اجی من برم شوهر عمرا و ابدا اجی راستی اجی اسم نی نی ابجی منم امیرحسین گذاشتن این اسمو به خاطر من گذاشتن اجی چون از اون اول نظرم همین اسم بوده اجی بعد اینکه خیلی این اسمو دوست دارم اجی اجی به نظرم خدا یه دختر دیگه بهت بده خیلی خوب میشه اجی دو تا ابجی خیلی خوبه نجمه هم اینجوری هم صاحب یه داداش هست هم صاحب یه ابجی اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
وا الهه جون تا اخر عمرت که نمیتونیان خونه بابات بمونی عزیز من گل من ان شاءالله که خوش قدم باشع امیر حسین جان و همیشه خوشنام باشه
الهه
26 اردیبهشت 95 5:49
سلام اجی خوبی چرا نمیشه اجی بعضیا هستن مجرد موندن اجی منم مجردم و میخوام مجرد بمونم اجی ممنونم سلامت باشی
الهه
26 اردیبهشت 95 9:04
سلام اجی خوبی خسته نباشی امروز میخوام اپ کنم اجی هر وقت تونستی بهم سر بزن
محجوب بانو
14 خرداد 95 17:13
سلام عزیزم 2ساله شدن نجمه سادات مبارکککک انشالله 120ساله بشه
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام محجوب عزیزم خیلی ممنون گلمان شاالله فاطمه زهرا سادات گل ما هم 120 ساله شه
الهه
19 خرداد 95 12:18
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی فردا میخوام اپ کنم خوشحال میشم بهم سر بزنی اجی البته هر وقت تونستی سر بزن اجی من هم فردا پست میزارم هم ۲۶ که پست هارو چرکنویس گذاشتم
ツ دختــر بابا ツ
30 خرداد 95 16:52
سلام وبتون خیلی قشنگه خدا فرشته هاتون رو حفظ کنه ماشالله خیلی ناز هستن پیش منم بیاین لینکتون کردم ، اگه دوست داشتین لینکم کنید
الهه
30 خرداد 95 19:29
سلام اجی خوبی امیدوارم که بهتر شده باشی اجی ۱ تیر اپم تونستی سر بزن:لبخند:
الهه
1 تیر 95 13:56
سلام اجی خوبی ۳ تیر اپم هر وقت فرصت کردی بهم سر بزن
الهه
11 تیر 95 14:53
سلام اجی خوبی ۱۴ اپم اجی تونستی سر بزن ممنونم
الهه
13 تیر 95 11:40
سلام اجی خوبی ۱۵ هم اپم اجی تونستی بهم سر بزن
الهه
16 تیر 95 11:49
سلام اجی خوبی عیدت مبارک اجی ان شاءالله که کنار خانواده ات شاد و سلامت و خندون باشی
الهه
25 تیر 95 11:17
سلام اجی خوبی خسته نباشی اجی ۲۹ تیر و ۲ مرداد اپم اجی تونستی بهم سر بزن
fatemeh
5 مرداد 95 22:16
سلام گلم عااااااااااااااااااااااااالی هستین......خوشحال میشم سربزنینتبادل موافقین؟
الهه
11 مرداد 95 9:29
سلام اجی خوبی فردا میخوام اپ کنم اجی تونستی سر بزن اجی
محجوب بانو
14 مرداد 95 17:49
دختر ، خاطرات شاد و خوشی گذشته لحظات شاد حال و امید آینده است تقدیم به دختر امروز و مادر آینده روزت مبارک
الهه
19 مرداد 95 0:02
سلام اجی ۲۰ اپم تونستی سر بزن ممنونم
الهه
9 مهر 95 9:44
سلام اجی خوبی فردا اپم اجی تونستی بهم سر بزن ممنونم