عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

داداش احمد رضا

1394/12/15 13:06
529 بازدید
اشتراک گذاری

آرامسلام به همه عزیزایی که این مدت لطفشون رو نسبت به من و بچه هام تمام کردن...مرسی محجوب عزیزم...ممنون مرضی جونی...ممنون الهه خانومی و بقیه دوستانی که لطف داشتین نسبتن به من.الحمدلله به لطف دعای شما ما حالمون خوبه داداشی نجمه جون اجازه نداد ما به سفر بریم و همون پست اخری 2 ساعت بعد من با درد رفتم بیمارستان امام رضا و همونجا تو غریبی و یه دل پر غصه داداشی به دنیا اومد.همسری سنگ تموم گذاشت که انشاالله تو یه پست کامل جریان رو تعریف میکنم.مامانم خیلی دیر رسید....غمگینولی خداروشکر که اتفاقی نیفتاد و مشکلی پیش نیومد.بازم دعامون کنین...

 

+پسرکم تو سن جنینی 8ماه و 20 روز(10روز زودتر از تاریخ عمل)به دنیا اومد.باوزن 3500گرم و قد 55 و دور سر 35

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

الهه
15 اسفند 94 13:38
سلام اجی جونم خوبی خسته نباشی خداروشکر که حالت خوبه اجی نظرتم تایید کردم اجی ممنونم اجی کاری نکردم که اسممو تو پستت نوشتی
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه جون ممنون عزیزم بازم به دعای خیرت محتاجم
مامان آسیه
15 اسفند 94 13:42
وقتی مریض میشدی و پزشک ازت میپرسید : بیماریت چیه ؟؟؟ همیشه منتظر مادرت میشدی و جواب دادن رو به اون می سپردی ؛ چرا که میدونستی مادرت همون احساسی رو داره که تو داری و حتی از خودت بیشتر دردت رو احساس می کنه !!! بهم سر بزن عزیــــــــــــــــزم . منتظر کامنتتم
محجوب بانو
15 اسفند 94 14:25
عزیزم سزارین شدی یا طبیعی خیلی خوشحالم که خوبی گلم خیلی منتظرت بودم
مامان نجمه سادات
پاسخ
سزارین اجباری از سز متنفررررررررررررم مرسی عزیزم نظر لطفته
الهه
15 اسفند 94 15:54
دعا اجی چشم دعا میکنم اجی راستی یعنی چی پسرتو سزایرن اجباری به دنیا اوردی
مامان نجمه سادات
پاسخ
یعنی هیچ علاقه ای به سز نداشتم و ندارم ولی قسمت این بود دیگه
الهه
15 اسفند 94 16:23
وا اجی نکنه میخواستی پسرتو طبیعی زایمان کنی اجی طبیعی بدتر از سزایرنه ادم میمیره چند ساعت درد بکشه بعد بچه به دنیا بیاد خواهر منم اول قرار بود طبیعی زایمان کنه بعد نظرش عوض شد گفت سزایرن زایمان میکنم البته باز تصمیم نگرفته بیمارستانشو هم انتخاب نکرده[تفکر] راستی اجی چرا بچه های این دور زمونه واسه به دنیا اومدن عجله دارن خخخخخخ مثل احمدرضای تو
مامان نجمه سادات
پاسخ
طبیعی بهتر از سزارین که
الهه
15 اسفند 94 16:45
اره بهتره اجی نصف مادرا طبیعی زایمان میکنن اما باید بدن قوی هم داشته باشن واسه طبیعی اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
کلااااا طبیعی بهتره همون مادری که ضعیف باشه هم تو سزارین 10لیتر خون از دست میدن اما طبیعی 5 لیتر
الهه
15 اسفند 94 16:56
چی بگم اجی من به اجیم میگم خوب نمیتونی یکیو انتخاب کنی بین سزایرن و طبیعی یا بیمارستان تو وان آب زایمان کن
مامان نجمه سادات
پاسخ
طبیعی که دیگه بدون درد شده خب طبیعی بیاره حالشو ببره
الهه
15 اسفند 94 17:09
چی بگم اجی خودش گفته میخواد سزایرن میخواد بیاره باز نمیدونم شاید اسم پسرش بشه امیرحسین باز معلوم نیست اجی دعا کن همین اسمو بزازن یه اسم چرت و پرت نزازن
مامان شهناز
15 اسفند 94 18:50
سلام. ....اخیییی ایشالا بسلامتی....خوشحال شدم که پسر خوشگلت دنیا اومد مبارکت باشه.....چه میکنی تو هم مث من فرصت نداری حتی موهاتو شونه کنی؟ عیب نداره بازم وقتی تو اوج خستگی نگاه به بچه هامون میکنیم خستگی از تنمون میره.موفق باشی عزیزم
مامان عفیفه
15 اسفند 94 20:00
سلام.خداروشکر که هردوسالمین.پسرمنم25 روززودتر بدنیااومد.چرا سزارین اجباری؟
محجوب بانو
15 اسفند 94 20:59
میگم مگه زایمان اولت سزارین نبوده؟؟ اگه سزارین بوده که دیگه نمیشه زایمان طبیعی کرد خواهر الکی میگن طبیعی درد نداره بخدا که آدم داغون میشه
تنها امیدم خدا
18 اسفند 94 12:22
سلام عزیزم،ان شاالله خدا نی نی کوچولوهای خوشگلتو واست حفظ کنه
marzi
18 اسفند 94 23:07
تولد گل پسرت مبارکه. عزیزم آخی تو غربت سخت گذشت. ان شاالله همیشه سلامت و شاد باشین.
مامان نجمه سادات
پاسخ
ممنون مرضی جونی خودم