عشقم نجمه ساداتعشقم نجمه سادات، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 23 روز سن داره
اشیونه مامان و بابااشیونه مامان و بابا، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 27 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره
بابا ستاربابا ستار، تا این لحظه: 33 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
داداش سید احمدرضاداداش سید احمدرضا، تا این لحظه: 8 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
سید محمد جوادسید محمد جواد، تا این لحظه: 4 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

مواظب خودت باش هر موی تو شاهرگ من است...

زندگی

یه روز متفاوت

1394/11/25 21:53
461 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

 

این اخرین پستی هستش(فعلا)که دارم تو خونه خودمون مینویسم.فردا دوشنبه 26 بهمن 94 عازم شهرستان هستیم که من برم اونجا برای زایمان.به دعای تک تکتون نیاز دارم.ممنونم از همه اونایی که خیر برام ارزو میکننآرام.یه دلهره عجیب همش همراهمه نگرانم که چه اتفاقی می خواد بیفته برای من و بچه هام :( امیدوارم همه چی به خوبی و خوشی تموم بشه :) همه چیزو جمع کردم لباسای بچه ها و خودم و همسری و هرچیزی که نیاز بود رو برداشتم و اماده سفریم.الان که دارم تایپ میکنم نجمه داره چن تا سی دی میشماره میه یک دو سه چهار پنج.بطور منظم تا اینجا میره و بقیش که تا ده باشه قاطی می کنهآرامقربونت برم عزیز جونم.امروز اخرین سونو رو انجام دادم و داداشی نجمه سادات 3500 گرم تو هفته 38 بود.

 

++برام یه دونه صلوات بفرستن :) آرام

 

_نگران بچه هامم خیلیغمگین :( شاید زنده برنگردم

پسندها (5)

نظرات (14)

الهه
25 بهمن 94 22:10
سلام اجی خوبی اخی عزیزم داری میری اجی انشاءالله که با پسرت برگردی اجی دور از جون زنده برنگشتم چیه اجی توکل به خدا کن نگران نباش انشاءالله که پسرت سلامت میاد تو بغلت اجی دعات کردم انشاءالله با عکس احمدرضا برمیگردی اجی
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام الهه جون ممنون که همیشه هستی مرسی بخاطر قلب مهربونت ممنون که دعا کردی
الهه
26 بهمن 94 8:04
سلام اجی خوبی خواهش میکنم اجی وظیفه اس کاری نکردم اره اجی کلا مهربونم من
masoume
27 بهمن 94 13:41
سلام عزیزم این چه حرفیه، ایشالا خودت و پسر گلت سالم بر میگردین انشاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم
عسل
29 بهمن 94 15:07
سحری! سلام عزیزدلم! آخه دختر یعنی چی نگران بچه هامم اولاً زبونت رو گاز بگیر خواهری دوماً خدا نگهدار بچه هات هست... در همه حال و همیشه. تو فقط به فکر نی نی گل پسر سرباز کوشولومون باش که احتمالاً نگران مامانشه و هی خودش رو میچسبونه به مامانش که از داخل بغلش کنه میری سالم برمیگردی من این حرفا رو متوجه نمیشم. اگر تونستی با مویابل یک خبری بهمون بده خواهر صلوات فرستاده شد در ضمن نجمه سادات جونم رو یک بوس سفت از طرف خاله عسلش بکن.
marzi
1 اسفند 94 8:54
سلام عزیزم. خوبی گلی؟ بچه هات خوبن؟ داری میری برای زایمان به سلامتی؟ الهی که سر دست خیری وریسی. خوت و بچه ات سالم و سلامت ورگردین وه حونه تون. شرمنده کم ایام تیت. حالم زیاد خوب نی ای روزل.
مامان مهدیس
2 اسفند 94 0:41
سلام عزیزم این چند وقت اصلا وقت نکردم بهت سر بزنم، الان آپم
مامان نجمه سادات
پاسخ
پ کو ادرست مامان مهدیس؟؟؟؟؟؟
محجوب بانو
2 اسفند 94 2:59
وا ای گلم نمیدونی وقتی سن شمار وبت زده بود گل پسری 5روز سن دارد چقدر خوشحال شدم الهی دورت بگردم خواهر زورتری بیااااا میبوسمتتتتت
مامان نجمه سادات
پاسخ
مرسی محجوبم خدا نکنه عزیزم اومدممممم
الهه
2 اسفند 94 9:00
سلام اجی جونم خوبی اجی تبریک میگم اجی پسرت به دنیا اومده نمیدونستم الان تو وب اجی محبوب خوندم اجی چشمت روشن خوشحالم که به سلامتی به دنیا اومد دیدی گفتم خدا سلامت نی نی رو میزاره بغلت اتفاقا دیروزم اذان مغرب دعات کردم اجی
نگار
2 اسفند 94 20:38
سلام تبریک میگم به سلامتی دوباره مامان شدید خداحفظ کنه خونوادتون رپ
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام نگار خانوم ادرس وبتون رو نزشتین که خدمت برسم مرسی و ممنون که بهمون سرزدین
محجوب بانو
3 اسفند 94 1:55
وا ای سحر جوونم تولد 19سالگیت رو هم بهت تبریک میگم انشالله 120ساله بشی
مامان نجمه سادات
پاسخ
مرسی محجوبم همچنین شما و فاطمه زهرا جون
مامان عفیفه
5 اسفند 94 14:23
سلام.گل پسرماهم بسلامتی بدنیااومد.یه روز از آقازاده شماکوچیکتره
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام مامان عفیفه جون عزیزم خدا حفظ کن عفیفه جون و داداشی روعکساتون رو دیدم
عمه ومامانی
7 اسفند 94 16:27
سلام خواهرم قدم نورسیده مبارک انشاالله قدمش براتون پرازخیرو برکت
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام عزیزم خیلی ممنون از لطفت همچنین نی نی عزیز شما
الهه
12 اسفند 94 9:41
سلام اجی خوبی اپ کردم اجی هر وقت تونستی بیا البته اجی میدونم گرفتاری گفتم هر وقت تونستی بیا
مامان نجمه سادات
پاسخ
بالاخره تونستم بیام
marzi
13 اسفند 94 16:43
سلام سحرجون. خوبی؟ سرحال شدی؟ بچه هات خوبن؟ یه پست بذار حدااقل.
مامان نجمه سادات
پاسخ
سلام عزیزم خداروشکر خوبیم ما و نی نی گولو ها انشاالله پست میزارم